sobota, 20 sierpnia 2011


17 sierpnia doczekaliśmy się nowej wersji FlightGear o numerze 2.4.0. Po ponad rocznej pracy dostajemy szereg innowacji. Na pierwszym miejscu należy oczywiście przedstawić Local Weather System, czyli nowy silnik pogodowy umożliwiający dynamiczną zmianę pogody, generowanie kominów termicznych oraz wiele innych funkcji. Możliwe jest pobieranie danych o rzeczywistej pogodzie z METAR. Nie bez znaczenia jest także strona wizualna, która może sprawić, że nawet wielogodzinne loty mogą być ciekawe.




Otrzymujemy również wiele nowych lub ulepszonych samolotów mi.:
• Nowy, dokładnie odwzorowany IAR-80 (myśliwiec z okresu II WŚ, produkcji rumuńskiej)
• Ulepszony Piper J-3 Cub
• Airbus A320 Family: A318/A319/A320/A321
• Ulepszony P-51D, wymodelowany od nowa, zawierający usprawnienia FDM
• Boeing 717
• Boeing 757-200
• Bombardier CRJ-900 Series: 700/900/1000
• Bombardier CRJ-200
• Douglas A-4F Skyhawk
• Boeing 787
• MiG-15bis
• PZL-Mielec M18B Dromader
• Łódź latająca Short S.23 Empire
• Boeing 737NG: 600/700/800/900
• Boeing 747-400 i 777-200 - znaczna ilość ulepszeń
• Douglas DC-8
• Eurocopter EC-130 B4
• Efekt dymu spod kół po przyziemieniu w wielu samolotach
• Zeppelin LZ 121 Nordstern




Mamy do dyspozycji nowe efekty wizualne; dynamiczne cieniowanie wody, obsługę lightmap shader’y (ulepszenia graficzne na bazie cieniowania), trójwymiarowe budynki generowane na podstawie tekstury miejskiej oraz inne.
Pełny opis zmian dostępny na polskim forum FlightGear: http://forum.flightgear.pl/viewtopic.php?f=2&t=2147&sid=7071838537312e0ee07114f622e5cc2a
.

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

A gdzie to pobrać?

Prześlij komentarz